Persbericht: Feestlift tekent bij Holliwood Records

29 mei 2013

Persbericht:

De feestact Feestlift heeft een platencontract getekend bij "Holliwood Records". Dit label richt zich volledig op artiesten die onder contract staan bij de Van Hoevelaak Entertainment Group.

Andere artiesten op dit label zijn Dean Saunders, Gino Graus en Matthijs Koning.  Frank en Marco uit Wijhe vormen samen het duo Feestlift.

Met hun onuitputtelijke enthousiasme behoren ze tot één van de leukste feestacts van Nederland. Naast een grote verscheidenheid aan covers, brengt het duo regelmatig eigen singles uit die door de verschillende radiostations uitstekend worden opgepakt.  En niet alleen in Nederland kun je het duo tegenkomen. In het wintersportseizoen zijn ze inmiddels één van de vaste artiesten in dé après-skibar van Oostenrijk: de Moskitobar in Westendorf. Maar ook aan het Gardameer in Italië zijn ze in de zomer regelmatig te vinden. Daarnaast hebben ze in 2012 een aantal optredens verzorgd voor de Nederlandse militairen in Afghanistan.

Deze week zal hun vijfde single "Ik zie ze vliegen"  gereleased worden. Net als de eerste vier is deze ook weer geproduceerd door Edwin van Hoevelaak en is ook weer een echte FEESTLIFT single geworden.

Kortom: Feestlift = Feestgarantie!

Boekingen